info & f.a.q.

info & f.a.q.

Antwoorden op enkele veelgestelde vragen:

V: [Hoe kan ik bestellen]

V: [Wat is er op voorraad]

V: [Wat zijn de betaling mogelijkheden]

V: [Kan ik onder rembours bestellen]

V: [Problemen tijdens het betalen]

V: [Prijzen]

V: [Is betalen via deze website veilig]

V: [Validatie van Uw bestelling]

V: [Hoe wordt mijn bestelling verzonden]

V: [Hoeveel bedragen de verzendkosten]

V: [Wat is de behandel/verzendstatus]

V: [Hoe kan ik artikelen terugsturen]




A: Hoe kan ik bestellen?

In het keuzemenu links kunt u kiezen uit een aantal categorieën. Na uw eerste keuze komt u terecht op een pagina met de artikelen in deze categorie. Door op het desbetreffende artikel te klikken kunt u meer informatie over dit product lezen. Met één klik op het winkelwagentje symbool kunt u het artikel aan uw winkelwagentje toevoegen. Wilt u meerdere stuks van een artikel dan kunt u dit aangeven in het vakje ‘aantal’ rechts van de naam van het product. U kunt zo lang door winkelen als u zelf wenst.
top


A: Wat is er op voorraad?

Alle op de website getoonde producten zijn op voorraad tenzij er bij een product anders vermeld wordt.
top


A: Wat zijn de betaling mogelijkheden?

U kunt betalen per Ideal, overschrijving per bank en contant in de winkel. (in de winkel ontvangen wij uitsluitend op afspraak)

Wij accepteren geen automatische incasso in verband met mogelijke fraude.

Bij overschrijving per bank wordt Uw bestelling geleverd na ontvangst van de betaling

top


A: Kan ik onder Rembours bestellen?

Wij verzenden niet onder rembours. Indien u het bedrag niet vooraf wilt overmaken, kunt u kiezen voor afhalen van de bestelling op het kantooradres in Wildervank. U kunt dan contant afrekenen na het maken van een afspraakIn dit geval vult U als betaalmethode “onder rembours” in.
top


A: Problemen tijdens het betalen

Indien er (verbindings)problemen optreden tijdens het betaalproces, kunt u het beste opnieuw de bestelling uitvoeren. Omdat de betaling van de eerste bestelling werd onderbroken, kunt u er vanuit gaan dat deze is komen te vervallen. Mocht u daar toch niet gerust op zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
top


A: Prijzen

Alle prijzen in de webwinkel zijn inclusief btw en exclusief verzendkostentop

A: Is betaling via deze website veilig?

Ja, uw bestelformulier wordt via een beveiligde verbinding verzonden en ook uw bevestiging gaat op deze manier. U ziet dan in uw browser-balk HTTPS staan en ook onderin de browser verschijnt dan een slotje.top


A: Validatie van Uw bestelling

Als alle gegevens correct op het bestelformulier zijn ingevuld en Uw betaling is ontvangen, wordt Uw bestelling in behandeling genomen.
top


A: Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling gaan wij eerst fleurig en feestelijk inpakken waarna het vervolgens via POST.nl naar U verzonden wordt.
top


A: Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor de verzendkosten bereken wij de standaard DPD tarieven.
top


A: Wat is status van mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best de bestelde artikelen dezelfde werkdag na ontvangst van uw betaling te verzenden. Dit onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden.
Het kan een werkdag duren voordat de eerste status via het nummer opvraagbaar is. In het weekend wordt de status van track&trace niet aangepast. Is uw pakket dus vrijdag na 17.00 uur verzonden, dan kan het zijn dat u pas maandag in de loop van de middag uw status kunt opvragen.
top 


A: Hoe kan ik artikelen terugsturen?

U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van de levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u bestelde of geassembleerde producten.

Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand adres.

Wij zullen de gehele aankoopsom, aan u terugstorten.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dit geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourzendingen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via email of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Let op: het rekeningnummer wat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 5 dagen aan u terugbetaald.


Retour adres:

-Jam-Madame
-Sint Liduinastraat 11a
-3117 CN
-Schiedam
top